נגר ארונות או נגר דלתות? מה ההבדל?

התחדשות בתוך הבית שלנו היא תמיד דבר רצוי ולעיתים תוכלו למצוא כל כך הרבה פינות ואזורים שצריך או אפשר לשפץ, שהדבר יכול לגרום לכאב ראש לא קטן.
אחד מכאבי הראש הללו יגיעו לא פעם עם השאלה האם לשפץ את דלתות המטבח? האם להחליף אותן? את השאלות הללו במרבית הפעמים נתייעץ עם איש מקצוע, נגר ארונות או נגר דלתות. ישנים נגרים כמו נגר בירושלים שהכרתי שעושים את שניהם. אבל כאשר אנו מגיעים אל ייעוץ כזה חשוב מאוד שנכיר את ההבדלים בין השתיים, שכן טייס הליקופטר ככל הנראה לא יהיה טייס אף 16 ולמרות שההבדל בין המקצועות שופע כפתורים והכשרות שונות, חשוב להכיר בין השניים.

נגר ארונות

עיצוב רהיטים במטבח מורכב מלא מעט משתנים שאמורים להשפיע על הרהיטים של הארון, אותו הדבר עיצוב של ארונות בחדר הילדים או חדר השינה שלכם. כל אלו מבקשים לקבוע מחדש את השימוש בארונות ולתגרם את הצרכים החדשים שלכם או של הילדים, בצורה תאומת ואפקטיבית. ובדיוק ברגע הזה נכנס נגר ארונות מקצועי, כזה שיוכל להבין ולהכיר את הצרכים המשתנים בחדר השינה או המטבח וככזה בעל ידע הוא גם ידע באיזה חומרים יש לצפות את הארונות הרלוונטיים. הבנה של הצרכים במטבח או בחדר השינה היא חשובה, גם על מנת לענות על הצרכים אותם אתם מבקשים אבל גם על מנת לשמור על סטנדרט עיצוב ושימוש יעיל בארונות לאורך זמן.

נגר דלתות

"לרושם ראשוני אין שני" המשפט הזה חוזר על עצמו כמה וכמה פעמים בחיים של רובנו, אבל כאשר מדובר בדלת הכניסה אל הבית שלכם, במרבית המקרים תהיה כניסה אחת והיא זו שתכתיב את טון הנראות הראשוני. לכן כאשר אתם מחפשים אחר דלת חדשה לבית חשוב לבצע זאת על ידי איש מקצוע מוסמך ואמין, כזה שלא רק מעודכן בטרנדים אופנתיים של הדלתות האחרונות, אלא גם יודע את העבודה בצורה מקצועית. מכיוון שדלתות אינן רק לשם פתיחה וסגירה, הן יכולות לעזור בצמצום רעשים ודורשות גם צירים יציבים ומאוזנים שלא יותירו סימנים במשקוף או בקירות.