טפטים יפים לקיר בחדר שינה

כיום נוכל להפוך כל חדר בבית למעוצב בכל רמה ועיצוב שנבקש, בין אם מדובר בחדר הילדים של ילדינו ועד אל המטבח ואפילו חדר השינה. באשר לחדרי השינה גם של ההורים וגם של הילדים, ניתן להפוך אותו למותאם לא רק לעיצוב הכללי של הבית אלא גם לאישיות ולאופי בעלי החדר. כך למשל ניתן להפוך חדר הורים לאזור קוסמי שיכלול מפל או יער בטפט מדויק ועשיר, אך מנגד נוכל גם להפוך את חדר הילדים ליער פיות נפלא ובו קירות מיערות קסומים ודמויות מצוירות. כך או כך בחירה מומלץ לבחור טפטים יפים לקיר בחדר השינה, דרך הכרה בסגנונות המגוונים והרבים שקיימים כיום.

טפטים לקיר בחדר שינה של הילדים: בעבור חדרי הילדים חשוב לדעת כי הסגנונות הקיימים היום רבים, בין אם נבקש חדר פיות ועד אל חדר מתבגרים עם טפט לתקרה שיעניק תחושה של בניינים או אפילו קרקעית הים. טפטים אלו נעים במחירים של החל ממעשרים שקלים, עם עיצובים כדוגמת מדרגות, חור בקיר, אורות הצפון ועד אל שמיים כחולים עם יונים לבנות. יחד עם סגנון עיצובי זה נוכל גם לשלב או לעצב את שאר הקירות עם טפטים תלת מימדים בדמות גלים בגווני אפור, טפט שמדמה מפרץ אל הים ואפילו כדור פורץ מהקיר. עבור חדרי הילדים של תינוקות אפשר ניתן לשלב טפטים יפים לקיר חדר השינה שיכלול דמויות מצוירות ומרגיעות, על גוונים נעימים כמו תכלת וורוד.

טפטים יפים לקיר בחדש השינה של ההורים

בחירת הטפטים עבור חדרי השינה של ההורים ככל הנראה תלווה במגוון סגנונות, החל מטפטים שיעניקו נופים מחוף הים במלדיבים ועד אל טקסטורות שיש יוקרתי בגווני זהב, כחול ואפור. מאידך אם נבקש לבחור טפטים שיעניקו לחדר השינה שלנו תחושה יוקרתית של מלון, נוכל לבחור בין מגוון טפטים יוקרתיים שיעניקו אווירה רכה ונעימה לחדר. טפטים אלו יכולים לכלול דוגמאות כמו טפט פריחת אביב ובו ציורי פרחים עדינים או טפט חלק בצבעי צדפה. אם נבקש טפט בעל נוף עדין נוכל להנות גם מציורים עדינים כמו טפט עם ציור אגם יפני, תמונות ציפורים שונות ועוד.