מכשירי שמיעה מומלצים

אי אפשר להתעלם מהפיתוחים הטכנולוגיים בשנים האחרונות, אשר מהווים נקודת מפנה עבור לא מעט צרכים של מטופלים שונים, כאשר חלק לא קטן מאותם פיתוחים אלו כמובן מכשירי שמיעה על כל גווניהם. מכשירים אלו מאפשרים שימוש עכשווי וחיבור בין שאר המכשירים אלקטרוניים אחרים כמו טלוויזיות, פלאפונים ובכך לשמור על איכות מעולה לאורך כל היום. עם זאת ישנם לא מעט סוגים שונים של מכשירים שמיעה מומלצים, חלק מהם מתמקמים בחלקו הפנימי של האוזן או מאחורי האוזן וחלק מהם מתאימים לרמות שונות של ירידה בשמיעה מהקלה ועד לחמורה. אך חשוב לבצע התאמה לא רק בירידה באחוז השמיעה וגם בחיבור, אלא גם בזמן הטעינה ומשך השימוש.

מכשירי שמיעה קטנים ומומלצים

לא מעט מכשירי שמיעה קיימים כיום המאפשרים גם שמיעה מעולה וגם שימוש דיסקרטי לחלוטין, אחד מהם הוא כמובן Nano CIC המאפשר שמיעה רחבה ועמוקה עם יכולת קליטה של 360 מעלות. המכשיר המעולה עונה לשמוע "נאנו" ומצליח להתחבר בתעלת האוזן ובכך מאפשר שמיעה נוחה לאורך זמן, ללא כל תחושה של חוסר נעימות או רעשי רקע שונים. דגם נוסף ומעולה הוא Micro CiC המצליח גם הוא להיטמע בצורה מיוחדת ודיסקרטית, על ידי שמיעה של 18 ערוצי שמע. מכשיר זה גם מאפשר יכולת דיבור רגילה לחלוטין גם בשימוש בטלפון, גם ביכולת לכוון את הדיבור העצמי וגם ביכולת לזהות מקורות קול.

לא רק מכשירי שמיעה קטנים – מכשירי שמיעה קיימים לא רק בצורה זעירה אלא בעוד גדלים שונים וביכולות שונות, אחד מהם הוא Mini RIC 2.0 אשר יכול להגיע גם בשימוש תוך אוזני, גם מאחוזי האוזן ובעיקר ביכולות סינון וקליטה מעולות. מלבד זאת במכשיר שמיעה זה קיימת גם התאמה מעולה לשימוש במכשיר הטלפון, לצד מנגנונים לזיהוי והתמקדות בדיבור ומאידך לנטרל רעשים פתאומיים שונים. דגם נוסף ולא פחות מומלץ הוא BTE Power המתאים גם הוא לשימוש מאחורי האוזן או בתוך האוזן, ודרכו ניתן גם לזהות קולות גם ממרחק יחסית רב או בזיהוי מספר דוברים. כמון שלמרבית הדגמים קיימת גם הגנה ממים, עם זאת בעת המקלחת/בריכה יש להסיר אותם.