עבודה מועדפת באילת

לעבוד ולהנות באילת

תחום התיירות באילת הוא ענף שוקק חיים, כשהוא המציע מגוון אפשרויות עבודה החל מניהול מלונאות, שירות מסעדות, הדרכת טיולים ועד לתכנון אירועים ואפילו הדרכת ספורט ימי. המשמעות של עבודות אלו בעיקר עבור חיילים משוחררים, היא שעבודות אלו מתבססות על עקרונות עבודה מהצבא, החל מעבודת צוות ומסירות ועד היכולת להתקדם לתפקידים משמעותיים בחברה. כל אלו הופכים את עבודות התיירות באילת לא רק למתאימים לחיילים משוחררים אלא אפילו עדיפים.

עבודה תת ימית

מיקומה של רצועת חוף מרהיבה באילת הופך אותה למקום מעולה לקריירה הקשורה לים. שכן ההזדמנויות עבודה אלו כוללות עבודה כמדריכי צלילה, מצילים ואפילו לימודי ים מתאימים! אז אם אתם אוהבים את הים ובעלי חוסן נפשי ופיזי, ככל הנראה שתוכלו למצוא את עולם ההדרכה הימי של אילת כמקום מצוין להתפתחות למידה וכמובן לעבודה מהנה ובסביבה דינמית וצעירה.

למכור, לאבטח ולנפוש

הסצנה המסחרית המשגשגת של אילת, מציעה לחיילים משוחררים הזדמנויות בתחום הקמעונאות, המכירה ושירותי הלקוחות. בעיר אילת ניתן יהיה להנות מקטגוריות מכירה ושירות במגוון תחומים, בין אם אתם מאוהבים בתחום האופנה, קשורים קשר חזק לאמצעים טכנולוגיים וכמובן אם אתם אוהבים בונוסים. סקטור המכירה והשירות בעיר, צומח בשנים האחרונות ועושה זאת תוך התפרסות לתחומים שונים ומרתקים גם עבור חיילים משוחררים.

הביטחון עומד בראש סדר העדיפויות באילת, בשל קרבתה לגבולות בינלאומיים וחשיבות השמירה על תיירים ותושבים כאחד. כך שאם אתם בעלי רקע ביטחוני, העיר אילת מציעה תפקידים ביטחוניים החל מאבטחת מלונות, בבקרת גבולות ואפילו אבטחה בשדות התעופה, בהם ההכשרה והמשמעת הצבאית יהיו מוערכים מאוד.

חינוך ושמירה על הסביבה באילת

המערכת האקולוגית הייחודית של אילת מציגה הזדמנויות לקריירה בשימור ומחקר סביבתיים. ניתן יהיה למצוא עבודות כשומר פארק, מחנך סביבתי או אפילו עוזר מחקר במוסד האקדמאי בעיר. כל אלו יעזור לתרום לא רק על הסביבה המתפתחת והטבעית של העיר אלא גם לטפח ולחקור אזורים חדשים, תת ימים וקרקעיים כאחד.  

כמו כן בעיר אילת מוסדות החינוך מספקים משרות בהוראה מגוונות, החל מהדרכה בלתי פורמלית, חינוך כיתה ועד בונוסים מעולים למתמידים. עבור חיילים משוחררים זו יכולה להיות הזדמנות לנטוע רגל בדרך לקריירה מפוארת בתחום ההוראה ואפילו להנות מאזור נופש מדהים ומגוון. כמובן שניתן יהיה גם ללמוד תואר בחינוך בעיר, לבצע הכשרות, התמקצעות רלוונטיות בתחום וכמובן לצבור ניסיון באחד התחומים המבוקשים בישראל וגם באילת. למידע נוסף בקרו באתר https://www.isrotel.co.il/careers