סמארט גיימס של פליי סמארט

משחקי מזל נחשבים לבין המשחקים המהנים שקיימים כיום למבוגרים, ניתן לשחק בהם כיום דרך מגוון רחב של פלטפורמות, דוכני מפעל הפיס השונים, שליחת טפסי ווינר בצורה מקוונת ועוד ועוד. כיום אחד האתרים הגדולים לשליחת טפסי מזל וניחוש אתר "סמארט" מציע גם את משחק "סמארט גיימס" – Smart Games, בו ניתן להרוויח פרסים יומיים, דרך משחקים שונים המתבססים על ידע או יכולת של השחקן. כל סדרת משחקים מתקיימת כטורניר עם פרס כספי שבועי ופרס יומי, כך שעל ידי משחק מהיר אחד וקטן ניתן להרוויח כמה מאות שקלים בצורה מהירה וקלה. אז למי שעדיין מבזבז את זמנו אל מול המחשב, הגיע הזמן לעשות מזה גם כסף.

זירת המשחקים-סמארט גיימס

כל אחד ואחת מאיתנו בעלי יכולות שונות ולכן חלקנו נתקשה במשחק המתבסס על ידע בתיירות למשל אך בזיהוי או ביכולת הקלקה מהירות אולי נוכל דווקא כן להצליח. את האפשרויות האלו ועוד אחרות מציעה זירת המשחקים של סמארט גיימס, המציעה משחק יומיים בצורה מקוונת וקלילה כאשר כל משחק נמצא באתר במשך שבוע שלם ובכל יום מתפרסמים גם טבלאות של הזוכים או של בעלי הניקוד הגבוהה ביותר. אך המנצחים המאושרים שהצליחו להשיג תוצאות מעולות למשך כל השבוע, יצליחו לזכות גם בפרס השבועי שהוא כמובן מצטבר במהלך כל השבוע!

לזכות בכל יום וגם בסוף הטורניר

הטורנירים כמו שציינו אורכים כשבוע ומזכים את המשחקים במגוון של פרסים, אשר מתחילים בחמישה עשר שקלים ויכולים להסתכם גם בחמישים שקלים. הפרס הכספי השבועי אשר מצטבר עד לכדי חמש מאות שקלים, מזכה את השחקן הכי טוב במהלך כל הטורניר בסכום המכובד וזאת תוך כדי התחשבות בתוצאות הכי טובות של המשחק. הפרסים כמובן דורשים מילוי של קרדיטים על מנת לשחק, אותם ניתן לרכוש בקלות דרך האתר של "פליי סמארט". מחירם של הקרדיטים משתנה ויכול להגיע עם הנחות שונות, כאשר 2 קרדיטים למשחק יהיו שווים כעשרים שקלים ואילו שמונה קרדיטים, ניתנים לרכישה בשישים ושמונה שקלים והנחה של כ15%. ולקבלת הסיכוי הכי גבוה ניתן לרכוש עשרים וחמישה קרדיטים בעלות של 7.5 לקרדיט ובעלות כוללת של כ187.5 שקלים.